Nowości Koral 2025 z linii premium to: Grand G.O.A.T. Passion Fruit, Grand Caramel Popcorn i Grand Cookie. Czytaj więcej »
Nowości Koral 2025 z linii premium to: Grand G.O.A.T. Passion Fruit, Grand Caramel Popcorn i Grand Cookie. Czytaj więcej »
Marka Kubuś ponownie zaskakuje miłośników orzeźwiających napojów, wprowadzając na rynek limitowaną edycję Kubuś Waterrr. Jak co roku, sezonowe wariacje smakowe idealnie wpisują się w ciepłe dni pełne słońca. Tegoroczna odsłona to trzy unikalne warianty: COSMIC MIST, TROPICOOL i FRUITY ICE, które zachwycą zarówno smakiem, jak i atrakcyjną grafiką. Czytaj więcej »
8 marca to wyjątkowa okazja, aby docenić i uhonorować kobiety – te, które inspirują, wspierają, pracują niestrudzenie każdego dnia i po prostu są w naszym życiu. Nie ma lepszego sposobu, aby wyrazić nasze uznanie niż przemyślany i słodki upominek. Kultowe słodycze E.Wedel to pewność przyjemności i idealny pretekst do wspólnego celebrowania. Jeśli wciąż szukasz pomysłu... Czytaj więcej »
- Najbardziej kobiece wino? To, które jest subtelne, finezyjne, eleganckie – mówi Tomasz Potrzebowski, Międzynarodowy Ekspert ds. Rozwoju Rynku Wina w firmie Henkell Freixenet Polska. 8 marca to dobra okazja, by zastanowić się, po które wino sięgnąć, chcąc obdarować nim kobietę. Czytaj więcej »
Sieć stacji paliw MOYA wprowadza do oferty kolejną smakowitą nowość. Hot dog z kiełbaską z Podlasia z pieprzem młotkowanym to propozycja inspirowana lokalnymi tradycjami. Wyrazisty smak regionalnego przysmaku w połączeniu z chrupiącym pieczywem to idealna przekąska dla tych, którzy cenią jakość i autentyczne smaki. Czytaj więcej »
Do portfolio Tchibo Exclusive dołącza nowy produkt – Good Mood Blend. Najnowsza mieszanka producenta o intensywnym smaku, stanowiąca idealną bazę dla kaw mlecznych, to doskonały sposób na aromatyczne rozpoczęcie dnia. Wprowadzeniu nowego wariantu towarzyszą działania marketingowe online i w sklepach własnych. Czytaj więcej »
Choć dni stają się coraz dłuższe, na prawdziwą wiosnę musimy jeszcze chwilę poczekać. Dlatego warto umilić sobie ten czas deserem, który zachwyca smakiem i wyglądem. Mini torciki borówkowe to połączenie puszystego biszkoptu, owocowego wnętrza i aksamitnej pianki, zwieńczonej lustrzaną glazurą – efektowne i warte odrobiny kulinarnego wysiłku. Czytaj więcej »
Marka Soplica przygotowała nowy wariant, który łączy soczystą brzoskwinię z delikatnym, kwiatowym aromatem róży. Soplica Brzoskwinia z Różą to propozycja, która zachwyca lekkością i harmonijnym połączeniem smaków, idealnym na celebrację wyjątkowych chwil. Czytaj więcej »
Jak najlepiej zatroszczyć się o swoje zdrowie i piękny wygląd na co dzień? Z pomocą ziołowych herbatek oraz naturalnych kosmetyków. Warto zaufać mocy ziół i każdego dnia wspierać swój dobrostan, aby dbać o jak najlepsze samopoczucie każdego dnia. Doskonale wie o tym marka Herbapol, która od lat stawia na składniki prosto z natury – zarówno w herbatkach, jak i w produktach... Czytaj więcej »
Z nadejściem wiosny Wawel prezentuje limitowaną edycję słodyczy, która zachwyca bogactwem smaków i unikalnymi połączeniami inspirowanymi tą radosną porą roku. To propozycja dla miłośników wysokiej jakości, wykwintnych kompozycji smaków oraz przyjemności odkrywania nowych doznań. Czytaj więcej »
Zimowa aura daje się we znaki? Umil sobie chłodne dni pysznymi i rozgrzewającymi posiłkami. Sięgnij po przepisy z VEGETA UMAMI i odkryj na nowo smak ulubionych potraw. Czytaj więcej »
Marka Krakuski, wicelider kategorii ciastek paczkowanych w Polsce, wraca w nowej odsłonie, która jest odpowiedzią na potrzeby i oczekiwania konsumentów. Zakres zmian jest kompleksowy i polega na odświeżeniu szaty graficznej opakowań oraz nowej idei komunikacyjnej, która wystartuje już w marcu tego roku. Czytaj więcej »
W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie konsumentów produktami premium i specjalistycznymi, sieć ALDI informuje o unikalnych europejskich serach dostępnych w ofercie marek własnych. Klienci ALDI znajdą m.in. oryginalny francuski Brie, aromatyczny irlandzki Cheddar produkowany z mleka od krów pasących się na tradycyjnych pastwiskach oraz dojrzewający włoski Grana Padano. Czytaj więcej »
Kasztelan Miodowe to nowość na rynku piwnym – jasne piwo o klasycznym charakterze wzbogacone naturalnym miodem z polskich pasiek. Nowość od Carlsberg Polska pojawi się najpierw w sieci Dino, a następnie w innych sklepach w całej Polsce. Czytaj więcej »
Tłusty Czwartek to święto, na które czeka wielu smakoszy słodkości. Tego dnia nie liczymy kalorii, za to smakujemy, zajadamy się i… oblizujemy lukier. Niezależnie od ulubionych zwyczajów kulinarnych, warto w tym roku spróbować czegoś nowego, na przykład przepisu na domowe pączki z budyniem waniliowym WINIARY. Czytaj więcej »
Zima to czas, w którym szczególnie jesteśmy narażeni na sezonowe infekcje oraz uczucie senności i zmęczenia. Dlatego, poza ciepłą czapką i rękawiczkami, warto zadbać o siebie również od wewnątrz i postawić na urozmaiconą dietę. Marka Podravka podpowiada, jak nawet w chłodne dni, wprowadzić nieco słońca na talerze za pomocą aromatycznego Ajvaru. Czytaj więcej »
Marka KITKAT prezentuje zupełnie nowy produkt – idealny do dzielenia się z bliskimi. Popularny smak chrupiących batonów od teraz jest dostępny w formacie czekoladowych tabliczek, do wyboru w trzech wariantach smakowych. To kolejna propozycja marki na celebrowanie przerwy - np. po intensywnym dniu, w gronie rodziny czy przyjaciół. Czytaj więcej »
Carrefour wprowadza na stałe do swojego asortymentu niedoskonałe warzywa i owoce. Pełnowartościowe płody rolne, które zwykle odrzucane były z powodu wyglądu zewnętrznego, można już kupić w tej sieci nawet 30% taniej, w porównaniu do cen ich standardowych odpowiedników. Celem Carrefour jest zachęcenie klientów do zmiany podejścia do nieidealnych produktów spożywczych, a także... Czytaj więcej »
Przełom zimy i wiosny to moment, gdy w kuchni chętnie sięgamy po dania łączące wyraziste smaki z lżejszymi akcentami. Sos tatarski od WSP „Społem” to doskonały sposób na urozmaicenie codziennych posiłków – jego intensywny charakter i kremowa konsystencja pasują nie tylko do jajek czy wędlin, ale także do mniej oczywistych zestawień. Warto sprawdzić, jak może odmienić... Czytaj więcej »
Kolekcja EMOCJE Adalbert’s Tea doskonale wpisuje się we współczesne trendy konsumenckie. Klienci coraz częściej poszukują produktów, które łączą najwyższą jakość, estetykę i wyjątkowe doświadczenia. Czytaj więcej »
Bubble Bob to innowacyjny napój, który łączy 61% herbaty, 20% soku owocowego NFC i 12% pękających kuleczek, zapewniając niezapomniane wrażenia przy każdym łyku. Czytaj więcej »
W portfolio firmy Gibar pojawiły się nowe smaki w kategorii draży w czekoladzie! Czytaj więcej »
Nowy wariant Beskidzkich paluszków zaskakuje i rozgrzewa. Czytaj więcej »
Wafle ryżowo-kukurydziane w polewie karmelowej to lekkie i chrupiące przekąski o wyjątkowym smaku. Czytaj więcej »
Z końcem lutego portfolio marki Proste Historie powiększyło się o innowacyjne pierogi na raz z kategorii chłodzonej. PIEROGI NA RAZ w nowym, poręcznym opakowaniu, GOTOWE już w 1 minutę, po podgrzaniu w mikrofalówce w opakowaniu. Czytaj więcej »
Śliwka Nałęczowska zaskakuje nową, limitowaną edycją opakowań z serii ART COLLECTION. Czytaj więcej »
Dwie polskie marki, które zna niemal każdy – E.Wedel i Tymbark – stworzyły niepowtarzalną, limitowaną edycję czekolad. Mleczna Jabłko-Wiśnia i Mleczna Jabłko-Mięta to nowe oblicze smaku, które zachwyci zarówno fanów słodyczy, jak i miłośników orzeźwiających napojów. Czytaj więcej »
Łowicz wprowadza nową linię niskokalorycznych dżemów, które łączą intensywny, owocowy smak z minimalną liczbą kalorii. To idealne rozwiązanie dla osób, które nie chcą rezygnować ze słodkich przyjemności! Czytaj więcej »
Skyry z Piątnicy, dzięki wysokiej zawartości białka, znakomitemu smakowi i naturalnemu składowi podbijają serca polskich konsumentów. Czytaj więcej »
Jogurt naturalny typ bułgarski to wysoko ceniony w Bułgarii i na całym świecie przysmak (jogurty o bułgarskim rodowodzie spożywają nawet 2 miliardy osób rocznie), który dzięki Mlekovicie jest teraz szeroko dostępny także w Polsce. Czytaj więcej »
Roman Wasilewski, właściciel firmy Wódki Regionalne...
Agata Woźna-Sikorska, Commercial Director, Otmuchów Group...
Andrej Chovanec, Prezes Zarządu, Browar Pilsweizer...
Wywiad z Adamem Imielskim, Prezesem Kraft Heinz Polska....
Rozmowa z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys...
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
Lidl Polska już po raz 15. buduje swój całodobowy sklep na...
Tygodniowy pobyt nad morzem lub w górach dla pracowników...
POLOmarket, największa polska sieć supermarketów...
Po latach nieobecności, jeden z najbardziej...
W barze każdy detal ma znaczenie – od sposobu zarządzania...
Sushi&Food Factor, czołowy producent świeżych dań kuchni...
Marka WINIARY kolejny raz poszerza portfolio inspirowane...
Naturalnie smaczne...
Sam decydujesz, która pasuje do Twoich potrzeb...
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol rozszerza ofertę jogurtów...
Żywiec Zdrój Mocny Gaz wraca w nowej, odświeżonej odsłonie...
YOC, technologiczna firma działająca na rynku...
Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec...
Czasem wystarczy godzina tygodniowo, by ktoś uwierzył, że...
Tysiące przejechanych kilometrów, dziesiątki godzin...